انواع شیر آلات اهرمی

انواع شیر آلات اهرمی

شناسایی نوع شیر آلات اهرمی اولین قدم اساسی قبل از هرگونه تعمیر است. در اینجا به معرفی انواع رایج شیرآلات رایج پرداخته می شود:

سه مورد اول (توپی ، دیسکی و کارتریج) همه انواع “شیرهای بدون شستشو” هستند زیرا از واشرهای لاستیکی یا نئوپرن استفاده نمی کنند. هم اکنون به توضیح مختصر هر یک از شیرهای بهداشتی پرداخته می شود:

شیرآلات توپی

این نوع از شیرآلات بعضا در بسیاری از آشپزخانه ها رواج دارد و جزء اولین شیرآلات واشرلس در دنیا محسوب می شوند. این نوع از شیرها را می توان با یک دسته خود که روی یک مغزی توپی شکل حرکت می کند ، تشخیص داد. شیرآلات توپی دارای یک دسته است که به یک مغزی توپی شکل پلاستیکی یا فلزی مخصوص که در داخل بدنه شیر جاگذاری شده است متصل شده است. این توپ دارای محفظه یا شکافی است ، همراه با حلقه های آب بند اورینگ لاستیکی یا لاستیکی فنری که نقش آب بند کردن شیر را ایفا می کند. بسته به موقعیت توپ ، مجموعه توپ/اهرم جریان و دمای اختلاط آب خروجی از شیر را کنترل می کند.

شیر آلات دیسکی / کارتریج

در شیر آب کارتریج ، عملکرد صاف و یکنواخت است با نیم دور حرکت ، دسته از حالت بسته به حالت باز تغییر می یابد. آب بندی آب در این شیرها از طریق مغزی سرامیکی است که با حرکت آن شدت جریان ورودی و خروجی و همچنین تغییر دمای آب تنظیم می گردد. این نوع از شیرها از جدیدترین شیرهای بهداشتی استفاده شده در صنعت ساختمان می باشند.

برای تهیه کارتریج شیرآلات اهرمی به فروشگاه بروید یا به شماره 09228499475 در واتس اپ پیام دهید.

شیرآلات پیچی-فشاری

این نوع از شیر آلات دارای دو دسته جداگانه آب سرد و گرم است و از قدیمی ترین شیرهای بهداشتی است ه در خانه ها کاربرد داشته است. این نوع از شیرها مستعد خرابی و نشتی آب بالایی هستند. آب بندی این شیرها توسط واشرهای پلاستیکی انجام می شوند که در داخل هر یک از دسته ها هستند.

برای خرید عمده و سفارش انواع کارتریج شیرآلات اهرمی به شماره
09351430574
در واتس اپ پیام دهید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.Required fields are marked *